Cumu mantene l'impastatrice à vuoto di HELPER?

Per i clienti chì anu acquistatu u nostru impastatore à vuoto Helper, u manuale d'istruzzioni hè un pocu cumplicatu perchè ci sò parechje parte è termini. Avà furnimu una struzzione simplice necessaria per a manutenzione quotidiana. Seguità sta struzzione pò allargà a vita di serviziu di a macchina è evità parechji prublemi cù a macchina. E principali parti di manutenzione di l'impastatore sò:
1. Pannellu di cuntrollu

Pruvate à evità l'entrata di umidità.
Sè l'attellu hè umitu, pudete mette un pocu di dissecante in a scatula di cuntrollu è rimpiazzallu in tempu.

2. Pompa à vuoto

2.1 Assicuratevi chì u serbatoiu d'acqua utilizatu per a circulazione di l'acqua di a pompa à vuoto abbia abbastanza acqua è rimpiazzatelu spessu. Per assicurà u funziunamentu nurmale di a pompa à vuoto.
2.1 Pulite a farina in u tubu di vacuum è a valvula unidirezionale in tempu per impedisce ch'ella entre in a pompa di vacuum per evità di dannà a pompa di vacuum.

3. Riduttore

3.1 Di solitu cambiate l'oliu una volta à l'annu.
3.2 Di solitu verificate una volta ogni sei mesi chì l'oliu in l'internu ùn sia micca più bassu di u foru di visualizazione di l'oliu. S'ellu hè più bassu, aghjunghjite l'oliu utilizatu per u riduttore.

4. Catena è ingranaggi à vite senza fine
Di solitu applicà un pocu di burro solidu una volta ogni sei mesi.

5. Sustituzione di i sigilli
Sè a scatula di pasta perde è a pompa à vuoto hà bisognu di esse riavviata durante a miscelazione di a pasta, a guarnizione d'oliu è l'O-ring devenu esse rimpiazzati. (Sè questu accade, cuntattateci è rimpiazzateli dopu a cunferma. Vi prupuneremu ancu un metudu di sustituzione.)


Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2025